Franz Kafka'nın dünyaya gerçekçi bakış açısının bir eseridir bu kitap bence.Ayrıca özel hayatıyla ilgili ilginçliklerde gözümden kaçmadı değil.Her okuduğumda ayrı bir dünyada hissettiren,tek kelimeyle muhteşem, Franz Kafka klasiği...
DönüşümFranz Kafka · İnsan Kitap · 2017268,3bin okunma