Ecme

Ecme
@anladerdimama
Aşk bana imkansıza ulaşma çabasıymış gibi geliyor. Erişilmez olana dokunmak için imkansızlıklar içinde debelenip durmak.
Reklam
Güzel bir an için bütün yaşamını feda edecek ne insanlar var dünyada. Üstelik çok da haksız sayılmazlar, insan aşık olunca yeniden doğmuş gibi oluyor. Sevdiğimiz insanın bir bakışı, bir dokunuşu, seslenişi aklımızı başımızdan almaya yetiyor. Nedenini, nasılı bilmiyorum ama bu olağan üstü bir mutluluk.
Yaşam sadece mantıktan oluşmaz, öyle şeyler vardır ki, hiçbir anlamı olmamasına rağmen bizi mutlu eder.
Uzaktan, fark edilmeden, bakışlarının ağırlığını kıza hissettirmeden, bir çiçeğe bakar gibi uzaktan uzağa sevecekti kızı.
'' Bilimde en doğru yoktur'' diye takıldım. "Haklısın ama aşkta var." dedi.
Reklam