anıl

9/10
·48 syf.··
2023 13. kitabı
·
29 saatte okudu
·
Okunma: 01 Temmuz 2023 02:28
"Artık vahşi değildi, artık acımıyordu. Ama evet, içinde usulca yanan ve sessizce çürüyen bir şey vardı, bir şeyler ölmeye başlamıştı." Kitabın baş karakterindeki yaşlı amcamız hayatı boyunca eşi ve kızı için çalışıyor, ama zamanla eşinin ve kızının ondan uzaklaştığını ve ona yokmuş gibi davrandıklarını görüyoruz. Hayatımıza giren insanları gerçekten iyi seçmemiz gerektiğini hatırlattı bana, yoksa hayatımızı adadığımız insanlar bizi bir gün yarı yolda bıraktığında veya boşa çabaladığımız hissettirdiğinde çok geç olabilir ve bizi hastalıklı bir yaşama sürükleyebilir. İkinci olarak da hayatınızı yaşarken etrafınızdaki insanları iyi tanıdığınızdan emin olun ve hayatınızı insanların rahat edeceği şekilde değil de kendinizi özgür hissettiğiniz şekilde yaşayın. Kitabı herkese rahatlıkla tavsiye edebilirim, okuyanlara hayat dersi olabilecek nitelikte bir kitap. Ayrıca kısa ve öz çerezlik bir kitap kesinlikle okuyun...
İnceleme
Bir Kalbin ÇöküşüStefan Zweig · Kızıl Panda Yayınları · 202120,6bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Kendi dünyası bile ona yabancılaşmıştı. "
Sayfa 43·Kitabı okudu
Alıntı
"Yaşadığı, sevdiği her şey bu alevle birlikte yok oluyor ve kayıtsızlığın bataklığına düşmeden önce kömürleşene kadar yanıyordu."
Sayfa 34·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
"Ama ne zaman, ne zaman yaşadım ki? Kendim için ne zaman yaşadım, nasıl bir hayattı benimki?"
Sayfa 32·Kitabı okudu
Alıntı
"Onları huzurlu görmek için canımı kanımı verebilirdim. Ama onların rahatını sağladığımda benden utanmaya başladılar..."
Sayfa 12·Kitabı okudu
Alıntı