asin

asin
@anniimesa
mey. Instagram= asiwium
"Sıkıldım çok, her dakika düşünmekten, üzülmekten..." ✨
Müzik
Reklam
´Herkes öldürür sevdiğini.`
Bu aşkın adresi, bir çıkmaz sokak.`
Müzik
𝐓𝐮𝐭 𝐞𝐥𝐢𝐦𝐢 𝐛𝐮𝐫𝐝𝐚𝐧 𝐠𝐢𝐝𝐞𝐥𝐢𝐦...`✨
"Savaşacağım tek şey içimdeki bendi..."
Alıntı
Reklam