anonim

anonim
@anonimdost
Yalnızdım. İçimde büyüyen boşluğun içinde yalnızdım.
Sayfa 29
Reklam
Yaşamak, yaşamaya sürdürebilmek için kişiliğini bulmak zorundasın.
Sayfa 20
Eğer gerçek buysa, benim gerçeğim; bağırmam, başımı taştan taşa vurmam gerek. Çünkü günahların en büyüğünü işlemişim demektir: Ana dilimi unutmak.
Sayfa 18 - Sel Yayıncılık
Eğitim
"Bir kitabın son satırını da okuduktan sonraki gülümsemeyi veya gözyaşını, kitabın kapağını kapatıp, eğik durmaktan yorulmuş boynunu arkaya yaslamayı ve içinden çıkmış olduğun dünyayı gözden geçirmeyi kitap okumayanlar bilmiyor. Düşünebiliyor musun?"
1000Kitap