elif

elif
@anotherversionofme
yks izin vermiyor
Eskiden Rimbaud okurdum. Şiirleri nefes almamı kolaylaştırırdı. Şimdiyse sınav kağıdını doldurmuş ve zilin çalmasını bekleyen bir öğrenci gibiyim. Ve o öğrenci gereksiz, nedensiz ne kadar hareket yapıyorsa dakikaların üstünden atlayabilmek için. Bende en az o kadar nedensiz davranıyor vr bekliyorum. Zilin çalmasını. Gömülmeyi. Parçalanmayı...
Sayfa 35·Kitabı okudu
Reklam
Eğer pişmanlık hissedersem devamı da gelir, diyordum kendime. Sevmeyi bile öğrenebilirim yeniden, diyordum. Yeniden bir insan olabilirdim. Ama şimdi anlıyorum ki benim için artık çok geç. Ne bir pişmanlık duyuyorum, ne de göz pınarlarım ıslanıyor.
Sayfa 34·Kitabı okudu
Aynaya bakıp kendini tanıyamamak, insanın kendi anılarını bir başkası yaşamış gibi anlatması, dünyanın kendisi dahil üzerindeki hiçbir şeye kayda değer bir varoluş nedeni bulamamak o kadar korkunç ki!
Sayfa 27·Kitabı okudu
İlişkilerim kontrolüm altındaydı. Kimseyi kendime fazla yaklaştırmıyordum. Dünyayı, hayatı olduğu gibi kabul ediyor ancak bütün bunların dışında da bir gerçeğin olması gerektiğinin üzerine yoğunlaşıyordum.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Herkesin tercih ettiği bir ölüm var...
Sayfa 26·Kitabı okudu
Reklam