"Döndüğümde aynı kalacak mı?" diye sordum.
Yaşlı kadın, kainattaki en saçma şeyi söylemişim gibi tuhaf bir kahkaha attı.
"Hiçbir şey aynı kalmaz," dedi. " İster bir saniye olsun, ister yüzyıl. Herşey devinir, dönüşür, değişir. İnsanlar da okyanuslar kadar değişkendir."