elif

elif
@anotherversionofme
yks izin vermiyor
"Xururuca," "N'oldu?" "Ağlarsam ayıp olur mu?" "Ağlamak asla ayıp değildir, sersem. Niye ki?" "Bilmem, henüz alışamadım. İçimdeki kafes bomboş kaldı sanki..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Fakir bir babanın evladı olmak ne fena!" Bakışlarımı ayakkabılarımdan hemen karşımda duran takunyalara kaydırdım. Babam dikilmiş bizi izlemekteydi. Gözleri müthiş bir kederle dolarak adeta şişmişti o kadar büyümüş, ama o kadar büyümüşlerdi ki Bangu sinemasının perdesini boydan boya kaplayabilirlerdi. Bu gözlerde öyle ağır bir burukluk vardı ki istese bile ağlayamazdı.
"Çocuklar yatma vakti geldi." Bunu derken bize baksa da artık biliyordu ki hepimiz çocukluğumuzu yitirmiştik.
Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum.