"Bilesin ki kalbimiz kocaman olduğu sürece sevdiğimiz her şey için sığar. "
Sessizlik.
Biliyor musun Minguinho ben misket oynayacağım. Senin tadın kaçmış.
"N'oldu Zeze?"
"Hiç. Godoia... Neden kimse beni sevmiyor?"
"Hep hinlik peşindesin de ondan."
"Bugün tam üç kez dayak yedim, Godoia."
"Hak etmedin mi ki?"
"Ondan değil. Kimse beni sevmediğinden herkes bana vurmak için bahane arıyor."
Ama benim içimden Avrupa seyahatine çıkmak gelmiyordu. Tek istediğim Minguinho'nun yanında kalmaktı. Minguinho benimle dalga geçmez, morarmış gözümü görmezden gelmezdi.