azullmenina

azullmenina
@apocallypsees
•heybemizde hâlâ gökyüzü var..
Reklam
"İnsan bastırdığı duygunun esiri olur" demiş Cahit Zarifoğlu . Çağımızın insanları galiba nefret, kin duygularını fazla bastırmış.🤷🏻‍♂️
1000Kitap
azullmenina
"Neyi bastırdıysan göğsüne, göğsünü soludukça büyüyen odur "demiş aynı zamanda İsmet Özel.