azullmenina

azullmenina
@apocallypsees
•heybemizde hâlâ gökyüzü var..
ne saadet kalıyor, ne de bir parça esef. unutuluyor, iyi ki ve maalesef...
Reklam
Ne onu istiyorum artık, ne de geciken sevgisini.
Belki de uzun süredir yüreklerimizde taş gibi yatan bir duyguyu canlandırmanın sırası gelmişti.
Onurunla yaşarsan mutlu olursun. Unutma bunu!