azullmenina

azullmenina
@apocallypsees
•heybemizde hâlâ gökyüzü var..
Reklam
Türkiye'msin. Yalnızsın. Üç yanı denizimsin Ki kıyılarına bile ulaşamadım ben
Tek kişilik bir tartışmaya dönüştü yaşamım. Her şey benim içimde başlayıp bitiyor ...
Nerede yorulur bir insan? Dünyada olup biten en olağan­dışı şeyler karşısında bile şaşıp kalma yeteneğini yitirdiğinde mi?