azullmenina

azullmenina
@apocallypsees
•heybemizde hâlâ gökyüzü var..
Fakat hiçbir şey kurutamayacak Çorak topraklarda yeşerttiğim aşkı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve kederi de yaşamalısın, namusluca, bütün benliğinle Çünkü acılar da, sevinçler gibi, olgunlaştırır insanı
İnsan bütün güzel müzikleri dinlemeli alabildiğine
İnsan saatlerce bakabilir gökyüzüne Denize saatlerce bakabilir, bir kuşa, bir çocuğa Yaşamak yeryüzünde, onunla karışmaktır Kopmaz kökler salmaktır oraya