azullmenina

azullmenina
@apocallypsees
•heybemizde hâlâ gökyüzü var..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onlar bir kalbin bütün saflığını Beraberlerinde götürdüler masallar sarayına..
Bana artık dingin olmak Bana yalınlık yaraşır
Fakat hiçbir şey kurutamayacak Çorak topraklarda yeşerttiğim aşkı.