azullmenina

azullmenina
@apocallypsees
•heybemizde hâlâ gökyüzü var..
Kirli elleriyle okşuyor yüzümü zaman.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
hep bir kuş mu beklediniz size aşk getirecek ama uzatsa biri gagasını korkar küserdiniz.
usulca yanımızdan hayat geçti...
anısı olmayan hiç yaşamamış sayılır...