azullmenina

azullmenina
@apocallypsees
•heybemizde hâlâ gökyüzü var..
anısı olmayan hiç yaşamamış sayılır...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
toprağa yatırdım yarını, iniyor içimin kepenkleri
Öğrendim kanatlarımda dünyayı taşımayı
akşam vaktidir gözlerim, zamanım kahverengi