Uçurumun kenarında bir daldan fazlasına ihtiyacımızın olduğu bir dünyada ölümün o esrarengiz esintisi belkide bir kurtuluş ve arınma recetesi olarak iliklerimize işlemesindendir -huzursuzluk. Bu bir yok oluş korkusu mu, yoksa yeni bir başlangıç esintisi mi ?