€zgii

€zgii
@aptalizm0
profil benim (...) Nası bi' duygu bu kulaklarımdan kul hakkına gidiyo' yavaş, yavaş Kafası karışık aklı bir karış, buna aşk diyorlarmış Çekindim işte söylemedim, unutup giderim böyle Saklarım sır gibi, tabii tabii öyle..
öğrenci
okumaya devamkee
istanbul
blackpink <3 jennie aşgım o benim kimseye vermem
39 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Gülmek için bir sebep söyler misiniz?
Anket
€zgii
gülmek
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
hadi biraz hayal kuralım... şu hayatta yapmayı en çok istediğiniz şey ne ? bne : koreye gitmek hjfdbhf
Anket
€zgii
güney koreye gitmek en büyük hayallim hatta şimdiden korece öğrendim 언젠가 가길 바래 🙏🙏❤
En çok hangi uygulamayı kullanıyorsunuz?
Anket
€zgii
netfilx spotify