Olasılıkla hiç kimse Büyük Kriz dönemini korkmadan atlatmamıştır. O dönemden bu yana yaşadığı hiç bir deneyim, bu krizi yaşamış bir insanı dünyanın ekonomik olarak güvenli olduğuna ikna edemez.
Öğrenecek ve bilecek kadar bilge olduğumuzu, ancak öğrenmemizi ve bilgimizi kontrol edecek kadar bilge olmadığımızı, bu yüzden de bunları kendimizi yok etmek için kullandığımızı varsayın? Durum böyle bile olsa, bilgi yine de cehaletten iyidir.