bu kitap herkes ile iyi anlaşmayı ve herkesi sevip saymayı öğretti bana tabikide bunu da okumanızı tavsiye ederim :) bu kitabı okumanız beni büyük bir mutluluğa kavuşturur :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
çok güzel bir kitap herkese tavsiye ederim ve bu kitaptan bn bilmediklerimi öğrendim yaşanmış bir olay olduğu için beni çok etkiledi bn bu kitabı tekrar tekrar okurdum bende herkese tavsiye ederim