Eda

Eda
@arcdelune
Bence insan ne olduğunu bilmekte dikkatli olmalı; iyi ta­rafını da, kötü tarafını da aynı titizlikle ortaya çıkarmalıdır. Eğer ben kendimi iyi ve olgun görseydim, bunu bağıra bağı­ra söylerdim. Kendini olduğundan az göstermek, tevazu de­ğil, budalalıktır; kendine değerinden az paha biçmek kor­kaklıktır, pısırıklıktır. Aristoteles’e göre, hiçbir iyilik sahtelik­le bir arada gitmez; doğru hiçbir zaman yanlışa yer vermez.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bitmeyen bir şarkı, dudağında bir yarım ezgi Sığınmak şarkılara sığınmak bir ömür boyu Zülfü Livaneli - Gözlerin
Müzik
Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda, çizdiklerimde, Şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler göremeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde. Sen göreceksin, duyacaksın Parıldayan bir sevgi sıcaklığı, Uyuyacaksın, uyanacaksın. Bakacaksın, benzemiyor Gelen günler geçenlere, Dalacaksın. Bir sevgiyi anlamak Bir yaşam harcamaktır, Harcayacaksın. Seni yaşayacağım, anlatılmaz, Yaşayacağım gözlerimde; Gözlerimde saklayacağım. Bir gün, tam anlatmaya... Bakacaksın, Gözlerimi kapayacağım... Anlayacaksın. Özdemir Asaf
Şiir
Seni anlayan tek insandan uzak durmak zorunda olmak Bir ipe, bağlanmayı öğretmek gibi Henry The Lee
Müzik