Kadınlar yüzyıllardır erkeklerin görüntüsünü doğal boyutlarının iki katı büyüklüğünde yansıtmanın sihirli ve enfes gücüne sahip bir ayna işlevi görmüşlerdi.
…
Napolyon ve Mussolini bu yüzden kadınların aşağılığı konusu üstünde bu kadar önemle durmuşlardır çünkü kadınlar aşağı olmasalardı, kendi boyutları büyütmeyi sürdüremezdi.
Çok sayıda insanın,hatta insan ırkının yarısının doğası gereği kendisinden aşağı olduğunu hissetmek, fethetmesi, yönetmesi gereken bir ataerkil için devasa önem taşır. Bu gerçekten iktidarının temel kaynaklarından biri olmalı.