Bir gün, bir korkuluğa şöyle dedim: "Tarlanda böyle tek başına durmaktan yorulmaz mısın?"
Dedi ki bana: "Korkutmanın hazzı öyle derin, öyle süreklidir ki, asla yorulmam."
Özgürlüğü ve huzuru bulduğum meczupluğumda; yalnızlığın özgürlüğünü ve alışılmamış olmanın huzurunu. Çünkü bizi anlayanlar içimizdeki bir şeye de egemen olurlar.