Bir arkadaşımın önermesi ile başladım bu kitaba. Çok aradım ve bulup hemen okudum. Aslında pek tarih okumadığım için tereddüt etmiştim fakat okudukça diğer tarih kitapları gibi olmadığını fark ettim. Cidden harika bir sürükleyiciliği var. İnsan başladımı hemen bitirmek istiyo. Umarım daha pek çok kişi okur.