aslı

aslı
@ariasli
öğrenci
lisans
23 Mart
50 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
"Bilmiyorum.Bi türlü alışamadım.Sanki yüreğim boş bir kafes..."
Reklam
-Neyi bekleyeceğiz, Zezé? "Gökyüzünden güzel bir bulutun geçmesini." -Ne yapacağız onu görünce? "Kuşumu bırakacağım."
"Ağlama yavrum" dedi."Hep böyle duygulu bir çocuk olarak kalacaksın, pek çok ağlama fırsatı bulacaksın hayatta."
"Hoşçakal,dostum.Sen yeryüzünün en güzel varlığısın!"