-Sakin hava ile benim ne münasebetim var.
-Sakin hava ile munasebetiniz var değil,yok.
-Anlamadim efendim.
-Bu akşamki havanın sükuneti ile sizin hircinliginiz birbirine hiç yakışmadığı için bu tesadüfü ummamistim.
İnsanlar okunmamış birer kitaptır.En basitleri hakkındaki hükmü bile tamamının okunmasina bırakmalı. Biraz derince olanların ise, iyice okunduktan sonra üzerinde az veya çok düşünmek lazım.