gizem

gizem
@arionbendis
Kitap okumayı severim
 "Ben bu çağdan nefret ettim, etimle kemiğimle nefret ettim"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitabı sevmek zorunda, kitapsız bir hayatın amacı nedir ki?
Sayfa 50
”onun önem verdiği şey görünüşten ziyade kıvrak bir zekâ, ince bir mizah anlayışı ve yüksek entelektüel seviyeydi. özgün düşünceleri olmayan biri, görünüşü ne denli harika olursa olsun çekici gelmiyordu. sonuçta zekâ, ameliyatla artırılabilir bir şey de değildi.”
Geçmişin sadece hatırlamaktan zevk aldığınız kadarını düşünün
Etrafa kayıtsızlaşmak aşkın özü değil midir?
Sayfa 147·Kitabı okudu