Özlem

Özlem
@arjin_
"Ben Tanrı olsam intihar ederdim. İnsanlarla birlikte acı çekmeyi öğrenemediğim için."
Yazacak bir şeyim de kalmadığına göre... Evet, artık bitti, perde!
Reklam
Hayal kurmak, çamaşır suyu içmek kadar zor!
İntihar, umutsuzluk ile cesaretin kesiştiği yerde gerçekleşir!
Kendimi kapkara çizerdim, hiç renksiz.
Ben galiba hayatım boyunca iki arada gidip gelicem Kornişteki perde gibi, Raydan çıkana dek...