Özlem
Takip Et
Özlem
@arjin_
Okur
"Ben Tanrı olsam intihar ederdim. İnsanlarla birlikte acı çekmeyi öğrenemediğim için."
550 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
146
Kitap
39
Takip edilen
575
Takipçi
0
İnceleme
1.332
Alıntı
27
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Özlem
@arjin_
·
Biz kimseyle kavga etmiyoruz, gülmekten edemiyoruz. Bırakıyoruz tekerlekleri yuvarlansınlar, biz mutlu olmaya devam ediyoruz.
Eroin Güncesi
Kanat Güner
Reklam
Özlem
@arjin_
·
Aşık oluyoruz, başkalarının manda yüreklerine sığdıramadıklarını biz saniyeler içinde o çılgınca atan kalplerimize sığdırıyoruz.
Eroin Güncesi
Kanat Güner
Özlem
@arjin_
·
Neden her şey güzel olmaz yaşamak bu kadar güzelken
Eroin Güncesi
Kanat Güner
Takip Önerileri
Özlem
@arjin_
·
Ah bu yasaklar! Kendi kendimize, başkasının bize, bizim başkalarına, devletin tebaasına, tebaanın devletine, belediyenin hemşerisine, hemşerinin belediyeye koyduğu, koyacağı yasaklar!...
Alemdağ'da Var Bir Yılan
Sait Faik Abasıyanık
Özlem
@arjin_
·
Biz böyleyiz. Kötü edebiyat terbiyesi aldık: Ne yapalım? Hemen şairleşmeye başlarız.
Alemdağ'da Var Bir Yılan
Sait Faik Abasıyanık
Geri
İleri