Çok klişe bir cümleyle başlayacağım soruma ancak görüyorum ki çoğumuzun ortak sorunu bu ;insan nasıl yaşamalı ? evet yaşıyoruz yaşamak dediğimiz şey maddi ihtiyaçlarımızı karşılamak için durmadan koşturduğumuz bir döngüyse, bedeni faaliyetlerimizle meşgul olmaksa ;yaşadığımız doğru .Kanımca ben yaşamanın böyle bir şey olmadığına inanıyorum bir çoğumuz kendi için bile değil bir başkasına, mutlu olduğunu göstermek için yaşıyor. Peki nedir bu hayat denen kelime ,biz onu gerçek anlamıyla anladığımızda iş işten geçmiş mi olacak yoksa içindeyken de onu en anlamlı şekilde yorumlayıp uygulayabilecek miyiz ?Şu attığı adımları emin, yolunu bilen tecrübe sahibi insanlar kaldı mı hala aramızda, yakınımızda, etrafımızda yoksa sadece etrafına tavsiye veren ancak kendi hayatını bir türlü düzene sokamayan insanlara mı maruz kalıyoruz. Bu konuda bilgisi olan ya da bu konuda etkileyici bir kitap okuyan var mı yardımcı olursanız çok memnun olurum..