insan saramadığı yarayı saklarmış...
bazen bir gülüşün içinde gizler,
bazende derin bir sessizliğe kundaklarmış! ve insanın;
mutsuz bir pencerede asılı kalsada gözbebekleri.
kırık kanadını yaslayıp rabbine, "Allah büyük..." der...
imtihan bu der...
susarmış.
...kötülük en çok günah keçisi aramak için
yapılır ve kötü olduğunu söylediğim insanlar devamlı olarak günah keçisi ararlar. Kötü insanlar, kendi hatalarıyla yüzleşmek yerine
diğer insanlara saldırırlar. Birey ruhsal olarak gelişmek için gelişme ihtiyacı duymalıdır. Bu ihtiyacı duymazsa, kusursuz olmadığını gösteren her kanıtı ortadan kaldırmak isteyecektir.