Yarından çekinmenin nedeni şimdiki zamanı inşa etmeyi bilmemektir ve şimdiki zamanı inşa etmek bilinmeyince , bunun yarın yapılabileceği söylenir , ama bu da berbat bir şeydir, çünkü yarının daima bugün olduğunu görmüyor musunuz ?
Güzellik nerededir? Diğerleri gibi ölmeye mahkûm büyük şeylerin içinde mi , yoksa hiçbir iddiada bulunmadan , anın içine bir sonsuzluk tomurcuğu yerleştirmeyi bilen küçük şeylerde mi ?