Ancak daha zorlu bir adalet sorunuyla yüzleşiriz çünkü "ölüm demokratik değildir". Zenginler fakirlerden çok daha uzun yaşar ve bu, her emekli nesil içinde devasa eşitsizlikler doğurur.
Her şeyin ötesinde, belki kadın düşmanlığı, belki de sadece korku yüzünden birbirimizi suçlamayı tercih ediyoruz. Ancak bir başkasının daha seçim şansının olduğunu unutuyoruz: edep ve hakimiyet arasında seçim yapabilecek bir erkeğin.