n

n
@artikiyiolmaliyim
520
'Sessizlik verilebilecek en güzel cevaptır.' Ben buna inanmıyordum. Sessizlik, şakağına dayanan namlunun patlaması için dua etmekti. Oysa ben, o namluya şakağımı bastırıp, beynimi dağıtacak o kurşuna bile kafa tutmayı tercih ederdim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

n

, 1000Kitap'a katıldı.