Emre

Emre
@artwenlee
+20
Ben biraz çocuk kaldım …

Emre

@artwenlee
·
İnsanlar hala büyük bir çocuğa benzemektedir.
Reklam
Yaşadıklarımdan…
Elbet bir gün anlayacaksın, anladığında ağlayacaksın.
İnsan ve Duygular
İnsan.
İnsanın açtığı yarayı gerçek “İNSAN” kapatıyormuş.
İnsan ve Duygular
Yaşama sebebim olabilir :)
Birinin insanlardaki iyiye inanma nedeni ol
Sahi neydi gerçek olan sevgi ? Nasıl inanırız varlığına ?
Reklam