aurora

"Bazen uzaklaşmak gerekir, yakınlaşmak için. Bazen hatırlamak gerekir, hatırlanmak için. Bazen ağlamak gerekir, açılmak için. Bazen anmak gerekir, anılmak için. Bazen susmak gerekir, duymak için."
Reklam

aurora

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
4 günde okudu
·
2020 62. kitabı
Müthiş Psikoloji
8/10 · 3.285 okunma
Sevgi de yok etmek söz konusu bile olamaz, sadece var etmek ve yaşatmak vardır. Gerekirse kendinden uzakta, başka bir özgürlük alanında yaşamasına izin vermek, azad etmek. Sevgi de takıntı, baskı ve yaptırım yoktur. Dolayısıyla sevgili sahiplenmek olmadığı için, serbest bırakma ihtiyacı da oluşmaz.
"Tanımak anlamanın ilk şartı, sevmek anlamaktan sonra gelir."