2 gün önce keşfettim bu uygulamayı. Oldukça faydalı gördüm. Okumadığım ama okumak istediğim kitaplar hakkında bilgi sahibi olabiliyorum. Okuyan insanları da gördükçe mutlu oluyorum halaa yaşayan insanlar var diye. Okuyan insandan zarar gelmez hepinizi seviyorum. Bir kitapçıda gördüğüm ve hoşuma giden bir sözü sizinle paylaşmak istiyorum: BÜTÜN KİTAPLAR TEK BİR KİTABI ANLAMAK İÇİNDİR...