Beybûn

Hep mutluluk almayı beklememeli insan. Mutluluk vermeyi de bilmeli, değil mi ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne kadar ilginç, değil mi? İnsanın aklı evet diyor, kalbi huzur doluyor; ama benliği bundan rahatsız oluyor.
Bir kedinin varoluşunu, sonra birdenbire bir hastalığa yakalanıp ölmesini çözümleyemiyorsanız evreni de çözümleyemezsiniz. Her şey her şey ile bağlı değil midir?
“ Bana öyle ölecek diye acıyan gözlerle bakma. Sen de kendi hayatına dikkatle bak! Sen de her an ölüyorsun doktor.”