Ama , ben niçin buradayım, Ey Tanrım? Doymaz bir tutkunun taze çekirdeği, ne doğuyu ne de batıyı soran azgın bir fırtına, yanıp dağılan bir gezegenin yolunu şaşırmış bir parçası olan ben, neden burada olmalıyım?
Yitik ruhların tanrısı, tanrılar arasında yitik olan sen, dinle beni:
Üstümüzde titreyen sevgili Yazgı- meczupları,gezgin ruhları koruyan sen- dinle beni:
Kusursuz bir soyun bağrında yaşıyorum, ben en kusurlu olan.
Ne söylediğime inanmanı ne de yaptığıma güvenmeni isteyeceğim senden; çünkü sözlerim senin öz düşüncelerinin yankısından başka bir şey olmadığı gibi, eylemlerim de senin eylem arzunun yankısından başka bir şey değildir.