Bir dostluğu, bir beraberliği şekillendirirken ne çok şey yaşanıyordu. Ne çok şey birikiyordu. Neden insan bütün hesaplaşmaları her şey bittikten sonra yapıyordu? Galiba “Artık seni sevmiyorum” a gelmeden gözden geçirmeli bir şeyleri. Ya yol yakınken dönmeli, ya da yol yakınken bir daha denemeli.