O günlerde beni endişelendiren bir durum daha vardı: Kimsenin benim gibi olmaması ve benim kimselere benzemiyor olmam. "Ben yalnızım. Onlar ise hep birlikte." diye düşünüyor, kafa patlatıyordum.
Notlarımı derlerken, herhangi bir kısıtlama altına girmek istemiyorum. Herhangi bir sistemi ya da yöntemi denemeyeceğim. Hatırladığım şeyleri kağıda aktarıvereceğim.