Arzu

Arzu
@arzueyll
Okumak, tabii ki bana çok fayda sağladı. Beni heyecanlandırdı, bana keyif ve ıstırap verdi. Fakat kimi zaman, beni korkunç derecede sıktı.
Reklam
O günlerde beni endişelendiren bir durum daha vardı: Kimsenin benim gibi olmaması ve benim kimselere benzemiyor olmam. "Ben yalnızım. Onlar ise hep birlikte." diye düşünüyor, kafa patlatıyordum.
Notlarımı derlerken, herhangi bir kısıtlama altına girmek istemiyorum. Herhangi bir sistemi ya da yöntemi denemeyeceğim. Hatırladığım şeyleri kağıda aktarıvereceğim.
Belki yüzlerce hatıram vardır ama bazen içlerinden biri öne çıkıyor ve beni kahrediyor.
Bir şeyi fark etmek, onu değiştirmek için atacağınız en büyük adımdır.
Reklam