Arzu

Arzu
@arzueyll
Bir kimse tek başına kalabildiği sürece özgürdür.. Esra Ezmeci
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı insanlar psikolojik anlamda kocaman bir ateşin içinde yanarken, yüzlerinde bir tebessümle"Ama ben iyiyim", diyebiliyorlar. Beyhan Budak
Alıntı
"Her şey değişir, yine de her şey aynıdır. Gün geceyi izler... Her gün farklıdır, yine de hepsi gündür."
Alıntı
Zamanı geldiğinde herkesin gideceği ayrı bir yol vardır..
”Zevk ile acı arasında çok ince bir çizgi vardır. Aynı madalyonun iki yüzü gibidirler, biri var olmadan diğeri de olmaz.”