Arzu

Arzu
@arzueyll
En büyük acı olay anında hissettiğin değil, olayın üzerinden bir zaman geçtikten sonra, yapacağın hiçbir şey kalmadığında hissettiğindir..
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir bakıyorum umut dolu oluyordum, bir bakıyorum kötümserdim. Ne kadar çok şey görüyorsam, kuşkularım da o denli artıyordu. Stefan Zweig
İçinde yaşadığımız dönemde, olaylar o kadar yoğun ve hızlı yaşanıyor ki, bu nedenle insanın hafızasında bir şey kalmıyor. Stefan Zweig
Kaderin yaraladığı bir insan ne olursa olsun hep yaralı kalıyor. Stefan Zweig
Alıntı
Eskiden tek görebildiğim başı sonu olmayan karanlık bir boşluktu ve her şey belirsizlik içinde askıdaymış gibi duruyordu. Ama şimdi geleceğe baktığımda beklediğim şeyler vardı. Amacım vardı. Ve bu amacın tek bir saniyesini bile harcamayacaktım..
Alıntı