- "... Bana kalırsa tek bir tür insan var. İnsanların hepsi insan"
- "... Yalnızca tek bir tür insan varsa, o zaman neden hiç geçinemiyorlar? Hepsi birbirine benziyorsa, niçin özel bir çaba harcayarak birbirlerini aşağılıyorlar.."
"Galiba ben büyüyünce soytarı olacağım."
...
"Dünyada başka insanlar için yapabileceğim hiçbir şey yok, gülmekten başka, işte ben de bu yüzden bir sirke katılıp gülmekten öleceğim. "