Hemen teslim olmadım yani; fakat güzel şeylerin bir gün biteceğini biliyordum... Bütün hayat bunlarla doldurulamazdı; bir gün düşünmek zorunda kalacaktım.
Hayır! dedim kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar. Ya da hiçbir şey çıkmaz.