Ayşe Buse

Ayşe Buse

, bir kitap okudu
9/10
·320 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2025 2. kitabı
Nermin Yıldırım
8.5/10 · 11,6bin okunma
Reklam
Oyun demişken... Aşk da bir oyun Adalet. İki kişilik basit bir oyun. Seninle tanıştığımızdan beri aslında hep onu oynadık biz. İki kişi görür birbirini. Eğilip bakar, anlamak ister. Günler geçer, gülümseyişler, anlatılan ve susulan hikayeler... Sonra ilk âşık olan kaybeder.
Sevilmeyenler çünkü, sevmeyi de bilmezler, beceremezler yani.
Bakmakla görmenin aynı manaya gelmediğini çipil gözlüler bile bilir. Baktığımızla gördüğümüzün aynı şey olmayabileceğini de... Mesela kimi ağaca bakar, yaşını görür, kimi sarkan tazecik yemişini. Kimi yangına bakar, ateşi görür, kimi çoktan küle dönmüş bir şeyleri. Kimi gökyüzüne bakar, yıldızları görür, kimi ölmüş annesini.