En önemli kavramları erken bir yaşta yakalamasına rağmen bunları görecek görüşler geliştirmemesi
ne garip!Hepimiz gibi o da ‘umut vaat eden bir delikanlı’ imiş,ama vaat edilen umudun gerçek anlamını hiç anlayamamış.Asıl görevinin doğayı kusursuzlaştırmak;kendisinin,kültürünün,ailesinin,şehvetinin,kaba hayvansı doğasının üzerine çıkabilmek olduğunu,kim ise ,ne ise o olması gerektiğini
anlamamış.Büyümemiş,üzerindeki deriyi çıkartıp atamamış.Umut vaat etmeyi yanlış anlayıp maddi ve mesleki hedeflere saplanıp kalmış.Daha içindeki ‘Kendin ol’ sesini bastırmadan bu hedeflere ulaştığında ise ümitsizliğe düşmüş ve kendisine bir oyun oynandığını düşünmeye başlamış.Şu anda bile sorunu anlamış değil!