Kitabı dün akşam bitirdim. Çok güze ve etkileyici bir kitap. Kitabı kız arkadaşımla birlikte okuduk. Daha doğrusu ben okudum o dinledi :). Kitapta ki hikayelerde ve olaylarda kendimizi bulduk. Yaşadığımız ilişkiyi çok güze bir şekilde aydınlattı ve ilişkimizi daha güzel bir yere taşıdı. Her çiftin okumasını öneririm çünkü onlar da kitabın içerisinde kendilerini bulacaklardır ve hatalarının farkına varmalarını sağlayacaklardır. Özellikle son zamanlar da ki ilişkilerden sonra gerçek sevgi ve saygıyı fark etmenizi ve onu karşınızda kine yansıtmanızı sağlayan son derece güzel bir kitap. Bu kitabın bende ki yeri her zaman farklı olacak. Hem duygusal olarak hem de ruhsal olarak olgunlaşmayı ve geliştirmeyi sağlayan bir kitap. Kitabı tıpkı bir hayat gibi. Her türlü duyguyu içinde barındırıyor. Gizem, merak, heyecan, aşk ve üzüntüyü tüm hisleriniz ile hissediyorsunuz. Belki de o yüzden kitabı okurken içinde kendimizi bulduk. Kendimizi düşünerek okuduk. Gerçek aşk nasıl olur bu kitap ile öğrendim ve aşık olduğumu fark ettim.