Yağmur

Yağmur
“Zaten yalnızlığımın sebebi, kitaplarda tanıştığım ve benimsediğim insanları semtimde bulamayışım değil miydi?”
Öğrenci
2 Ağustos
39 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
"Deli kadınlar iyidir. Onları çok severim. Çünkü ne kahkahaları tutsak, ne gözyaşları sınırlı, ne arzuları mahpus, ne öfkeleri prangalıdır." #ahmedarıf#
Reklam
"Hayır, dostum. Ben, en acıklı anda bile güldürücü sözler bulabilen bir insanım. Kendime acımam yoktur."
"Bir insan hayalleriyle nereye kadar yaşayabilir?"
Kediler ve Şarkılar bana yeterli..