Hayatımızı ne bizi unutmuş insanları hatırlamakla ne de canımızı acıtacak anıları anmakla geçirmeliyiz. Şunu bir kabullenelim bazı şeyler yaşandı ve bitti
"Ben ne geçmişte, ne de gelecekte yaşıyorum.
Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir.
Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olurdun."
Paulo Coelho - Simyacı